Eindpresentaties OBV

Beste collega’s, vrienden en familieleden van de studenten van de opleiding brandwondenverpleegkunde,

Op donderdag 8 april aanstaande vinden de ONLINE eindpresentaties van de studenten OBV plaats.

18 studenten, uit het BWC Beverwijk, Rotterdam en Groningen presenteren in groepjes hun bevindingen ten aanzien van een verpleegkundig klinisch probleem, en leveren hiervoor een (deel van de) oplossing aan voorzien van bewijs aan uit de wetenschappelijke literatuur. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Aanmelden
Via DEZE LINK kunt u zich aanmelden. Een aantal dagen voor aanvang ontvangt u van ons de deelnamelink (Zoom) en verdere instructies.

Programma
09:00 – 09:05    Welkom en opening door Rob Baardse, directeur Nederlandse Brandwonden Stichting en voorzitter begeleidingscommissie OBV

09:05 – 09:10    Uitleg programma en introductie juryleden door opleidingscoördinator OBV

09:10 – 09:30    In isolatie  met beperkte zelfredzaamheid interventies? door Anika Palmboom, KBWC Beverwijk